Näin liityn Zoom kokoukseen

4. Hyväksy Zoomin käyttöehdot valitsemalla oikean puoleinen laatikko eli "I Agree".

5. Zoom ehdottaa, että liityt kokoukseen kännykkäsi mikrofonia ja kaiutinta käyttäen "Call via Device Audio" . Napauta sormella puhekuplaa tai sen alla olevaa kuvaketta "Join Audio".

Nyt olet mukana tapaamisessa!

Pois pääset valitsemalla oikeasta yläkulmasta "End" eli "Lopeta".

Seuraavaan kysymykseen vastaa "Leave the Meeting" eli "Poistu tapaamisesta".

Jos -  siis toivottavasti kun - jatkat tapaamisessa mukana oloa, seuraavassa vielä pari toimintaohjetta.

6. Kohdassa, jossa vielä äsken luki "Join Audio", lukee nyt

• joko "Mute" eli "Mykistä mikrofoni"
  • tai "Unmute" eli "Mikrofoni päälle"

Pidä mikrofonisi mykistettynä aina, kun sinulla ei ole puheenvuoroa.

Mykistys on välttämätöntä siksi, että mikrofonit keräävät kaiken äänen: taustamelun, hengityksen rohinan, papereiden kahinan. Jos kaikki pitävät mikrofonit päällä, puheenvuoron saanutta henkilöä ei enää kuule.

7. Jos valitset alareunasta "Start Video", sinut myös nähdään eikä pelkästään kuulla. Kameran saa poist päältä, kun valitsee samasta kohdasta "Stop Video".

8. Jos valitset alareunasta "Participants",  näet, keitä sillä hetkellä on mukana tapaamisessa. Osallistujalistan saat kiinni painamalla vasemmasta yläkulmasta "Close".